دانلود بازی اجرای عدالت Injustice Gods Among Us برای کامپیوتر
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:21 | بازدید : 1972 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی اجرای عدالت Injustice Gods Among Us برای کامپیوتر

 

INJUSTICE GODS AMONG US 1 دانلود بازی اجرای عدالت Injustice Gods Among Us برای کامپیوتر

|دانلود نسخه ی RELOADED|

نام بازی: Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
پلتفورم : pc1 دانلود بازی اجرای عدالت Injustice Gods Among Us برای کامپیوتر
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر:  Warner Bros. Interactive Entertainment
مد بازی : N/A
حمایت توسط : NetherRealm Studios , High Voltage Software
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
گیم پلی Injustice و مبارزات بخشی است که NetherRealm باز هم توانسته به مانند Mortal Kombat در آن سنگ تمام بگذارد. اگر حتی با یک کدام از شخصیت های کمیک های DC نیز آشنا نیستید به هیچ وجه نگران نباشید.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای اندروید
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:14 | بازدید : 1604 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای اندروید

 

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای اندروید

یکی دیگر از سری بازی های Need for Speed با ویژگی های ستودنی به خانه های شما می آید تا بار دیگر همه را متحیر کند. دروازه ی های سحرآمیز را منفجر می کنید، بیلبوردها شما را فرامی خوانند تا از میان آنها رد شوید و گاراژ های موجود در بازی منتظرند تا شما آنها را روی نقشه کشف کنید. می توانید از ماشینی به درون ماشین دیگر بپرید و کارها و رفتارهایی را انجام بدهید که هیچ محدودیتی برایشان تعریف نشده است! محبوب ترین ماشین های جهان در این بازی جمع شده اند تا با سرعت و قدرت و ویژگی های واقعی خود شما را به لمسی حقیقتی از سرعت و هیجان برسانند. پس لامبورگینی و یا هر ماشینی را که آرزوی رانندگی با آن رویایتان بوده را انتخاب کنید و راهی جاده های زیبا با گرافیک مبهوت کننده و دینامیک و فیزیک های واقعی شوید. حالت های مختلف بازی در جریان پیشروی شما تنوع و گوناگونی را به ارمغان می اورد.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin’s Creed IV: Black Flag
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:9 | بازدید : 2139 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin’s Creed IV: Black Flag

این نسخه هیچ فرقی با نسخه ی قبلی نداره واز ir-dl.comاراعه شده

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED به همراه خرید پستی ::..

…:: نسخه فشرده Black Box اضافه شد ::..

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته، اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.
بادبان ها را در دریاهای ژرف بگشایید و در ماجراجویی با دزدان دریایی در حماسه ی دیگر از Assassin’s Creed همراه شوید. در قالب Edward Kenway به کاپیتانی باشکوه اما بی رحم تبدیل شوید، برکشتی خود حکمفرمایی کنید، غارت و چپاول کنید و با ارتقاء مهمات و تجهیزات لازم برای شکست کشتی های دشمن راه خود را باز کرده و در محیط های مختلف پیش بروید تا بزرگترین تفاوت ها و گوناگونی که Assassin’s Creed تا به حال ساخته را لمس کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag

برخی از ویژگی های این بازی:

یک قاتل بی پروا و طغیان گر: Edward به راحتی می تواند سلاح خود را عوض کرده و از تجهیزاتی مانند شمشیر، قمه ی دوسر، تپانچه و تفنگ سر پر قدیمی که Assassin’s در اختیار او میگذارد استفاده کند.
ترسناک ترین دزد دریایی دریای کاراییب شوید: ارتقاء برای کشتی شما! Jackdraw در تمام بازی با پیشرفت Edward مخالف است. با کشتی های بادبانی بزرگ حمله کنید، دریانوردان را استخدام کنید تا به خدمه ی شما بپیوندند و به راهی ماجرایی حماسی شوید.

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag

جرات و حقیقت پنهان در پس ماجراهای خیالی دزدان دریایی را تجربه کنید: خود را میان نام های معروفی همچون Blackbeard و Benjamin Hornigold ببینید، جمهوری آزاد و بی قانون خود را در جزایر باهاما تاسیس و وقایع هیجان انگیز عصر طلایی دزدان دریایی را دوباره زنده کنید.
تجربه ی بازی چند نفره: در یک بازی چند نفره بی رحمانه و قابل تحسین از نظر ویژگی های تکنیکی با دوستان خود از ساعت ها و لحظه ها لذت ببرید. از میان کاراکتر های منتخب عصر طلایی دزدان دریایی یکی را انتخاب کرده و در قالب آن در محیط هایی مرموز و بیگانه تا سرحد مرگ بجنگید!

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)i
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)i
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Windows-Compatible keyboard and mouse required, controller optional.i

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Assassins.Creed.IV.Black.Flag.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای AC4BFMP.exe, AC4BFSP.exe, orbit_api.ini, steam_api.dll, steam_api.ini, uplay_r1.dll, uplay_r1_loader.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:7 | بازدید : 1607 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

 

 

 

password بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4لینک دانلود – 13 مگابایت | لینک کمکی

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:5 | بازدید : 1574 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

 بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند. این بازی در عین حال که برای PC و Mac منتشر می شود، برای Linux نیز منتشر خواهد شد. و قابلیت ذخیره سازی cloud این اجازه را به بازیکن می دهد تا career های خود را از هر کامپیوتری برداشت کند. تغییراتی که در نسخه ی ۲۰۱۴ این بازی صورت گرفته را می توان بدین صورت بیان داشت: موتور گرافیگی بهبود یافته، تعمیرات اساسی و تکنیکی، نقل و انتقالات و قرارداد های واقع گرایانه تر، فعل و انفعالات پیچیده تر هیئت مدیره، تعامل های پیچیده تر بین اجزا، بازیکنان و مدیران رقبا، سیستم خبر رسانی بهبود یافته، رابط کاربری بهبود یافته، تکامل یافتن حالت کلاسیک، ویژگی های اجتماعی اضافی و بهبود تکنولوژی های بزرگ.

Football Manager 2014 PC-RELOADED

 

Football Manager 2014 pc cover small دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:2 | بازدید : 1486 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

dvd دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هفت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

 

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

 

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

منبع توضیحات: بازی سنتر

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود فیلم End of the World 2013
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 1:1 | بازدید : 1452 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم End of the World 2013

 

دانلود فیلم End of the World 2013 | لینک مستقیم |۷۲۰

دانلود فیلم End of the World 2013

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم End of the World 2013 | لینک مستقیم

کیفیت : خارق العاده بلوری – ۷۲۰p

ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، کمدی

فرمت : MKV

حجم : ۶۵۰ مگابایت

محصول : کانادا

زبان : انگلیسی

زیرنویس : بزودی …

 خلاصه داستان : جهان بوسیله‌ی توپ‌های پلاسمایی بمباران شد و انسان‌ها و دیگر موجودات را گداخته کرد. اما این تنها آغازِ پایان بود. سپس زمین رو به‌نابودی رفت به‌جز …

 

دانلود فیلم End of the World 2013 | لینک مستقیم

 

 دانلود با لینک مستقیم

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013 با کیفیت ۱۰۸۰ بلوری
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 1:0 | بازدید : 1780 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013 با کیفیت ۱۰۸۰ بلوری

Percy Jackson Sea of Monsters

مطلب با کیفیت ۱۰۸۰ – ۷۲۰ بلوری و زینویس فارسی آپدیت شد.

خلاصه داستان :پسر خدای دریا ، به منظور نجات بهشت زیبایشان از نابودی ابدی، عازم سفری دریایی خطرناکی می شود تا بتواند پشم طلایی را بدست بیاورد اما …

مشخصات

نام: Percy Jackson Sea of Monsters
ژانر: ماجراجویی | خانوادگی | فانتزی
سال انتشار: 2013
کیفیت: 1080p Bluray | نهایت کیفیت
توضیحات : IMDB
منبع: دانلودو ™
امتیاز:

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود فیلم ۲۰۱۲ I Am Bruce Lee دوبله فارسی
پنج شنبه 29 آبان 1392 ساعت 23:59 | بازدید : 1393 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم ۲۰۱۲ I Am Bruce Lee دوبله فارسی

دانلود فیلم ۲۰۱۲ I Am Bruce Lee دوبله فارسی

نام فیلم : من بروسلی هستم

ژانر: مستند ، بیوگرافی

کیفیت : ۷۲۰p   فوق العاده

حجم : ۶۸۴ مگابایت ، ۱۵۷۶ مگابایت

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : در این مستند استادان بزرگ هنر های رزمی، قهرمانان، بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان بزرگ تجارت سرگرمی احساسات، خاطرات و راز های بین خود و این هنرمند و ورزشکار بزرگ را بازگو می کنند. مصاحبه هایی با افرادی که زندگی، سابقه و اعتقادات خود را مدیون این “پدر هنر های رزمی سینما” و صحنه هایی بکر به همراه عکس های شخصی تمرینات و مسابقات او شما را به دنیای ناشناخته و اسطوره ای بروس لی وارد می کند و …

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چهار شنبه 29 آبان 1392 ساعت 23:58 | بازدید : 24684 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم ۲۰۱۳ McCanick

دانلود فیلم McCanick 2013 با کیفیت BluRay 720p

ژانر: جنایی ، درام ، اسرارآمیز

سال : ۲۰۱۳

حجم: ۶۵۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 720p | فوق العاده

خلاصه داستان فیلم : داستان در مورد یک کارآگاه مواد مخدر است که جنایتکاری جوان، حقیقتی را در رابطه با گذشته ی او می داند .

 

لینک مستقیم       لینک کمکی           لینک کمکی دوم

 از:http://iran-media.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-2013-mccanick/

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دانلود سریال بچه های نسبتا بد قسمت 17
چهار شنبه 29 آبان 1392 ساعت 19:31 | بازدید : 13036 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود سریال بچه های نسبتا بد قسمت 17

ازhttp://ss98.blogfa.com

موضوع : دانلود سریال بچه های نسبتا بد

 

دانلود سريال بچه هاي نسبتا بد

سريال بچه هاي نسبتا بد قسمت هفده

دانلود رايگان سريال بچه هاي نسبتا بد با حجم کم و کيفيت عالي

قسمت (17) اضافه شد

 

 

کارگردان :  سیروس مقدم

ژانر : اجتماعی

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

تعداد قسمت ها : ۲۶ قسمت

بازیگران : حمید گودرزی، اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام، علی طباطبایی، شهرزاد کمالی و با حضور یوسف تیموری و هنرمندی اکبر عبدی

خلاصه داستان : داستان چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاوصندوق را به سرقت می‌برند، داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه‌ی بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه‌ی خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است. با از دست رفتن سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی زوج‌ در روز عید فطر اهدا شود، موسسه‌ی خیریه دچار بحران می شود…

 

 

دانلود قسمت (1)          لينک کمکي
دانلود قسمت (2)          لينک کمکي
دانلود قسمت (3)          لينک کمکي
دانلود قسمت (4)          لينک کمکي
دانلود قسمت (5)          لينک کمکي
دانلود قسمت (6)          لينک کمکي
دانلود قسمت (7)          لينک کمکي
دانلود قسمت (8)          لينک کمکي
دانلود قسمت (9)          لينک کمکي
دانلود قسمت (10)          لينک کمکي
دانلود قسمت (11)          لينک کمکي
دانلود قسمت (12)          لينک کمکي
دانلود قسمت (13)          لينک کمکي
دانلود قسمت (14)          لينک کمکي
دانلود قسمت (15)          لينک کمکي
دانلود قسمت (16)          لينک کمکي
دانلود قسمت (17)          لينک کمکي

_____________________________

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ذانلود کامل سریال گنج مظفر
چهار شنبه 29 آبان 1392 ساعت 19:30 | بازدید : 1378 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )
دانلود کامل سریال گنج مظفر
از fun3enter.org

دانلود مجموعه ششم سریال گنج مظفر قسمت های ۱۱-۱۲ با کیفیت بالای – DVDRip

پایان سریال

ganje-mozaffar

فرمت : mkv

حجم : ۱۳۰-۱۵۰ مگابایت

نام سریال : گنج مظفر
سال تولید : ۱۳۸۶
کارگردان : مهران مدیری
هنرپیشگان : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمد رضا هدایتی ، رضا شفیعی جم ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش ، شقایق دهقان ، سحر جعفری جوزانی ، بهنوش بختیاری ، الیکا عبدالرزاقی ، هادی کاظمی ، ساعد هدایتی ، جواد عزتی ، شایان احدی فر …
خلاصه فیلم : باغ مظفر داستان تنها میراث به جا مانده از خان قلی خان خان بزرگ منطقه ی قلهک و تهران بزرگ است . عمارت دو تکه ایب که در یک طرف آن مظفر زر گنده ملقب به مظفر خان به همراه خانواده و خدم و حشم و در یک طرف منصور مظفر زر گنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند …
گروه فیلم : طنز / اجتماعی

 

 

قسمت ۰۱ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۲ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۳ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۴ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۵ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۶ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۷ کم حجم :دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۸ کم حجم :دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۰۹ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۱۰ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۱۱ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

قسمت ۱۲ کم حجم : دانلود با لینک مستفیم

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
چهار شنبه 29 آبان 1392 ساعت 14:21 | بازدید : 1558 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )


دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

dvd دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در هفت DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

به دور از این زیبایی های طبیعی، شروع این سفر رویایی خطرهای زیادی را در پی خواهد داشت. در ابتدای بازی یک کشتی ضعیف در اختیار شما گذاشته می شود تا با استفاده از آن شروعی برای سفر خود رقم بزنید. حال حتما پیش خود می گویید که شروع یک ماجراجویی با حداقل امکانات و مواجهی با دزدان دریایی بزرگ تاریخ، کار به شدت سختی خواهد بود اما هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با پیش روی در طول بازی، کشتی و شخصیت خود را تقویت و شخصی سازی کنید که همین امر رویایی شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بیش از پیش طنین انداز می کند. با وجود اینکه در ابتدای بازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار داده نخواهد شد اما چیزی در این مابین خودنمایی میکند که می تواند برگ برنده ای برای شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربین Kenway است. به وسیله این دوربین می توانید کشتی های دشمن را از فواصل دور رصد کنید و از نوع محموله و میزان قدرت آن ها باخبر شوید. به علاوه به کمک همین وسیله می توانید از نوع یک جزیره و معادن موجود در آن باخبر شوید که بستری را برای پیروزی و موفقیت شما در مسیر تجارت فراهم میسازد.

 

حال به سوی دیگری برویم و نگاهی به این دزدان دریایی بیندازیم که خود را از پادشاهان کارائیب می دانستند. چه کسی می تواند پادشاه واقعی این جهان عظیم باشد؟ آیا مبارزه و مقابله با دزدانی که نه نام بزرگی را یدک میکشند و نه بخشی از حقیقت های تاریخی آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشید زیرا در این شماره با دزدان دریایی بزرگی که در آن سال ها حکفرمای دریاها و آب های آزاد بودند آشنا می شوید و با توجه به داستانی که هریک بازگو می کنند، با عقاید و افکار دزدان دریایی و جوامع مختلف موجود در بازی بیشتر آشنا می شوید. از میان این دزدان دریایی مشهور می توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هریک باتوجه به قدرت و توانایی هایی که داشتند، توانستند به شهرتی دست یابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

 

با وجود تمامی این تعاریف، Black Flag باز هم چیز دیگری در چنته دارد که می تواند به رسیدن AC به ایده آلی در سبک Open World کمک بسزایی بکند. اگر شما PC باز و یا طرفدار گرافیک های به شدت چشم نواز هستید و هر لحظه انتظار عنوانی را میکشید که بتواند از حداکثر قدرت سیستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سیستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پیشرفته آن، این بازی بر روی سخت افزارهایی که از سری کارت های شرکت Nvidia بهره می برند از TXAA استفاده می کند و تصویر و کیفیتی فوق العاده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

منبع توضیحات: بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed IV screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی نبرد های جاده ای Need for Speed Rivals برای کامپیوتر
سه شنبه 28 آبان 1392 ساعت 17:3 | بازدید : 1815 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی نبرد های جاده ای Need for Speed Rivals برای کامپیوتر

 

Need for Speed Rivals 1 دانلود بازی نبرد های جاده ای Need for Speed Rivals برای کامپیوتر

|کرک اضافه شد |

|برای نصب احتیاج به نصب و ساخت اکانت در اوریجین دارید|

|نسخه یMULTI SG VERSION|

نام بازی: Need for Speed Rivals
پلتفورم : pc1 دانلود بازی نبرد های جاده ای Need for Speed Rivals برای کامپیوتر
ژانر: Racing
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single And MltiPlayer
حمایت توسط : Ghost Games
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سال هاست که ساخت عناوین سبک مسابقه ای تبدیل به سنتی بزرگ در صنعت بازی شده اند. یقیناً هر کس که با سبک اتومبیل رانی سرعتی و نبردهای خیابانی با ماشین های لوکس خاطره دارد، نام سری Need for Speed را می شناسد. این مجموعه با نسخه های ۱ تا ۳ در نسل چهارم و پنجم شناخته شد.

 

 در نسل ششم، Most Wanted و Carbon به بهترین بازی های مسابقه ای Arcade سال تبدیل شدند. اما مدت هاست که از آن شهرت می گذرد و NfS باز هم با ساخت عناوین فرعی نتوانسته محبوبیت سابق خود را بدست آورد. امسال EA قصد دارد تا قسمت دیگری را منتشر کند که شاید باز هم شکستی دیگر توسط این سری رقم بخورداما این نسخه که Rivals نام دارد، توسط استودیویی ناآشنا و مستقل به نام Ghost Games ساخته می شود که ادعاهای بسیار زیادی برای تزریق یک سرعت جدید به طرفداران NfS داشته است. در نخستین شایعات، گفته می شد که Black Box سازنده عنوان شکست خورده The Run نیز این نسخه را می سازد، اما بعدها معلوم شد که Ghost Games این بازی را با موتور قدرتمند Frostbite 3.0 می سازد. به Redview County خوش آمدید. مکانی که شباهت زیادی به شهر Hot Pursuit 2010 دارد. در این شهر که ۳ برابر بزرگتر از Fairhaven نسخه قبل است، شما به دنبال حریفان خود خواهید رفت، اما اینبار خودتان آن ها را انتخاب می کنید. در Rivals ابتکار عمل بیشتری دست شما است. به طوری که حتی می توانید با زدن یک دکمه آب و هوای مورد نظر خود را هم تغییر دهید. در Redview County شاهد مسابقات مختلفی خواهید بود. برای مثال، شما در یک مسابقه با ۸ اتومبیل دیگر هستید و در همان زمان، می توانید مسابقه دیگری را در همان جاده ببینید. محیط بازی بسیار شلوغ است و هنگامی که مزاحمانی مثل پلیس ها هم حضور پیدا می کنند، جذابیت دو چندان می شود. همچنین سازندگان اذعان داشته اند که شما می توانید مانند نسخه HP در نقش اتومبیل های پلیس نیز قرار گرفته و به تعقیب رانندگان قانون شکن بپردازید. در مراسم E3 امسال شاهد ۲ تریلر از Rivals بودیم که اولی جنبه تیزری داشت و دومی به صورت Split Screen Co-op به نمایش درآمد. تریلر اول با لحظات برخوردهای سینماتیک و دیالوگ هایی همراه بود که به نظر می رسید بازی دارای یک داستان نیز خواهد بود، اما Ghost Games هنوز این شایعه را تأیید نکرده است. در تریلر دوم که در مراسم EA نیز پخش شد، ما شاهد گرافیکی بی نقص و بسیار زیبا با منظره ای آفتابی بودیم. جزئیات و بافت های بازی نیز بسیار عالی بودند. جلوه های بصری و Blur سینمایی در پردازش گرافیک بسیار خیره کننده جلوه می دادند و مورد منفی ای در آن دیده نمی شد. بخشی که بیشتر از همه باعث نگرانی شد، گیم پلی و کنترل اتومبیل بود که زیاد با نسخه های HP 2010 و MW2 فرقی نداشت. پس از مدتی رقابت، شاهد اضافه شدن پلیس های سمج بودیم که جذابیت و شلوغی مسابقه را چند برابر کردند. جزئیات همه ماشین ها از جمله پلیس کماکان با سیستم World Rendering ساخته شده که البته از این حیص بسیار قدرتمند است. البته باید اقرار کرد که تخریب پذیری این سیستم بسیار پایین است. همچنان Road Blockها یکی از موانع پلیس برای دستگیری راننده ها هستند. در آخر نمایش هم شاهد تعداد بسیار انبوهی از پلیس ها بودیم که به زیبایی در یک نقشه چندنفره در حال بازی بودند و باید گفت که این همه المان های شلوغ در یک سبک مسابقه ای بسیار بی نظیر و جذاب به نظر می رسید. EA امیدوار است که همراه با Ghost Games سری محبوب دیگری از NfS را خلق کند که با آن راهی برای به اوج رسیدن دوباره اش باز شود. البته هر چند ممکن است که این اتفاق بعید باشد، اما باید تا روز عرضه بازی صبر کرد و دید که سازندگان چه المان هایی را علاوه بر کلیشه ها به آن اضافه کرده اند.0098

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی وحشت در دریا BioShock Infinite Burial At Sea Episode 1 برای کامپیتور
سه شنبه 28 آبان 1392 ساعت 17:1 | بازدید : 1811 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی وحشت در دریا BioShock Infinite Burial At Sea Episode 1 برای کامپیتور

 

BIOSHOCK INFINITE BURIAL AT SEA EPISODE 1 1 دانلود بازی وحشت در دریا BioShock Infinite Burial At Sea Episode 1 برای کامپیتور

|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: BioShock Infinite Burial At Sea Episode 1
پلتفورم : pc1 دانلود بازی وحشت در دریا BioShock Infinite Burial At Sea Episode 1 برای کامپیتور
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Irrational Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
با زهم بایوشاک و باز هم کمپانی 2K Games این با در سری جدید از بازی پرطرفدار بایوشاک گیمر های بسیاری را مجذوب خود کرده است.شاید گفتن این که ژانر اکشن در کنار ژانر ترسناک می تواند گزینه ای مناسب برای یک گیمر باشید به تنهایی کافی نباشد.بنابر این شما را برای ورود به یک داستان خلسه مانند دعوت می کنم. این بار بوکر و الیزابت به شهری از اعماق دریا سر در می آورند. طراحی و توسعه توسط بازی های غیرمنطقی توسط این ناشر یکی از ویژگی های بارز آن است.در این دی ال سی ویژگی های بی نظیری خواهیم دید.

 

بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.ژانر ترسناک ،یکی از بهترین ژانر های موجود در بازی های مالتی مدیا است که خیلی تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم است. استفاده از نورهای پُرکنتراست فضاهای مرموز و مه‌آلود و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌است.سالانه افراد مختلفی از این ژنر استقبال می کنند . دلایل پذیرش این گونه ژانر ها ، یکی کنجکاوی نامعقول بشر در کشف ناشناخته‌ها و پی بردن به چیزهای فراتر از دنیای عینی و ملموس است و دیگری می‌تواند به اختلالات سادیسم، جامعه‌ستیزی، و مازوخیسم مربوط باشد. البته نباید پس زمینه ی علاقه را برای افرادی که کشش خاص به این بازی ها دارند ندیده گرفت.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی کنتراست Contrast برای کامپیوتر
دو شنبه 27 آبان 1392 ساعت 16:5 | بازدید : 2051 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی کنتراست Contrast برای کامپیوتر

 

CONTRAST 1 دانلود بازی کنتراست Contrast برای کامپیوتر

 

نام بازی: Contrast
پلتفورم : pc1 دانلود بازی کنتراست Contrast برای کامپیوتر
ژانر: Adventure, Indie, Platformer
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط :  Compulsion Games
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
Contrastرا می تواد یکی از بازی های معمایی جالب در نظر گرفت. به گونه ای که می تواند انتظارات شما را در سال 2014 میلادی بر آورد کند.این همان چیزی هست که به دنبال آن هستیم. شما به صورت سه بعدی  می توانید پا به دنیایی بگذارید که در یک چشم به هم زدن تمامی کرکتر های بازی رو به روی شما ظاهر خواهند شد و به خواب سورئال خواهید رفت.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


Windows XP Professional SP3 Integrated November 2013 + SATA ویندوز XPWindows XP Professional SP3 Int
دو شنبه 27 آبان 1392 ساعت 15:39 | بازدید : 1545 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )
soft98
Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated November 2013 + SATA Driver
 
ویژگیهای این ویندوز :
  • آپدیت شده تا 17 نوامبر 2013 ( 26 آبان 1392 )
  • بدون هیچ گونه دستکاری در ظاهر ویندوز
  • دارا بودن یک سریال جنیون
  • عدم نیاز به کرک و فعال سازی به دلیل Corporate بودن
  • امکان به روز کردن از سایت مایکروسافت
  • امکان نصب تمامی نرم افزاها و آنتی ویروس مایکروسافت به دلیل جنیون بودن
  • ارائه شده به صورت یک فایل ISO با امکان نصب از طریق Boot
  • دارا بودن حجم کمتر از یک CD و در نتیجه جا گرفتن بر روی CD
  • دارا بودن Internet Explorer 8.0 و Adobe Flash Player 11.9.900.152
  • حذف indows Messenger و MSN Explorer و Internet Explorer 6
  • این ویندوز دارای درایور SATA می باشد .
  • این نسخه 32 بیتی هست.


 

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود فیلم Iron Man 3 2013
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:57 | بازدید : 1548 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم Iron Man 3 2013

 

دانلود فیلم Iron Man 3 2013 با کیفیت خارق العاده ۷۲۰P , 3d 1080p

دانلود فیلم Iron Man 3 2013

اطلاعات کامل به زبان فارسی : MovieMag
اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل : پرشین فیلم
فرمت : MKV
حجم: ۹۰۰مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: اکشن , ماجراجویی , تخیلی
امتیاز فیلم : ۸٫۳/۱۰

خلاصه داستان:زمانی که زندگی تونی استارک توسط یک تروریست ترسناک به نام “مندرین” از هم می پاشد، او سفری ادیسه وار را برای دوباره ساختن زندگی اش و انتقام آغاز می کند و

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود صحنه حذف شده شهادت حضرت عباس (ع) در سریال مختارنامه
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:55 | بازدید : 1871 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود صحنه حذف شده شهادت حضرت عباس (ع) در سریال مختارنامه

 

دانلود یکی از سکانس های حذف شده در فیلم سریال مختارنامه
 صحنه شهادت حضرت عباس (ع)

صحنه ای بسیار غم انگیز و دیدنی از نحوه شهادت حضرت عباس (ع)
صحنه ای که اعتراض کارگردان به پخش آن را در پی داشت

یکی از بخش‌های اصلی مختارنامه به صحنه مربوط به نحوه شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا اختصاص داشت که به دلیل آنکه چهره وی را برای مخاطب ترسیم می‌کرد، مورد انتقاد علمای دینی قرار گرفت و این صحنه‌ها در حین پخش «مختارنامه» حذف شد‏. ‏

 

 

icon برای دریافت اینجا کلیک نمایید

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:53 | بازدید : 1508 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013

 

دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013  با کیفیت عالی   (720p , 1080p)

دانلود فیلم Percy Jackson Sea of Monsters 2013

 

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV
حجم : ۶۵۰ | ۱۵۰۰ MB
محصول : آمریکا
ژانر : خانوادگی | ماجراجویی | فانتزی

خلاصه داستان : پسر پوسایدون و دوستش امبارک برای بازگردان پناهگاه امن خود راه درمکانی پرخطری در دریا میگذارند برای پیدا کردن گنجینه ارزشمند ودر همان حال نیز جانوری شیطانی سعی در متوقف کردن انها میباشد.



 

» دانلود با لینک مستقیم «

 

دانلود

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی Deadfall Adventures برای PC
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 1:51 | بازدید : 1650 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Deadfall Adventures برای PC

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

Deadfall Adventures PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadfall Adventures pc cover small دانلود بازی Deadfall Adventures برای PC

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 1:44 | بازدید : 13508 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دانلود بازی Contrast برای PC
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 1:42 | بازدید : 1968 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Contrast برای PC

Contrast یک بازی بسیار جذاب و فکری می باشد که توسط استودیو Compulsion Games ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive آن را برای PC منتشر کرده است ، بازی در سبک پازل/پلتفرومر بوده و از گرافیک ۳ بعدی بهره مند است که یک جهان پر از رمز و راز را به شکل بسیار زیبایی به تصویر می کشد ، بازی با یک نوآوری تازه و یک داستان خیره کننده پا به عرصه رقابت گذاشته و امیدوار است بتواند جایی در عناوین مستقل برای خود داشته باشد. طرح بازی Contrast شما را در نقش دو شخصیت به نام های Dawn و Didi قرار می دهد که برای اولین در یک ایستگاه قطار با هم آشنا شدند. سپس داستان بازی بر میگردد به گذشته تا اطلاعاتی از خانواده هر شخصیت به دست آوریم. Didi از یک خانواده شکست خورده می آید که مادرش همین اواخر فوت کرده و پدرش هم از خانواده جدا شده است. یکی از سازندگان این بازی در مورد داستان این چنین می گوید: این بازی از شما می خواهد تا به گذشته باز گردید و مسیر وقایعی که در گذشته رخ داده را عوض کنید تا خانواده Didi را بهبود دهید. و این یک بخش کوتاه از کل داستان بازی است. بازی به شما این امکان را می دهد تا شخصیت Dawn را در کنترل بگیرید. این کاراگاه جوان می تواند راه های خود را در بین سطوح مختلف بازی به صورت یک دیوار مسطح در بیاورد و با پیوستن به آن و تغییر رنگ به سیاه از روی آن رد شود Dawn باید از نور و تاریکی برای خود یک تخت دو بعدی بسازد تا بتواند از روی آن ها رد شود. او وقتی به صورت سایه در می آید می تواند از روی سایه دیگر اجسام نیز بپرد و در واقع جزئی از تاریکی و نور شود. هم چنین از آنجایی که تمام کار شما با نور و تاریکی است می توانید منبع نور خود را بچرخانید تا شرایط برای رسیدن به هدف راحت تر و ممکن شود ، بازی ار نظر گرافیکی در سطح بالایی نیست اما تکنیک و پیاده سازی آن بسیار جدید و خلاقانه است که می تواند برای هر گیمری جالب و جذاب باشد

Contrast PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Contrast pc cover دانلود بازی Contrast برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP2/WINDOWS VISTA SP1/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.3 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM, COMPATIBLE DIRECTX 9.0C AND SHADER MODEL 3.0, AMD RADEON X2600 XT/NVIDIA GEFORCE 7900 GTX
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE

 

تصاویری از محیط بازی:

Contrast screenshots 01 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 02 small دانلود بازی Contrast برای PC

Contrast screenshots 03 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 04 small دانلود بازی Contrast برای PC

Contrast screenshots 05 small دانلود بازی Contrast برای PC Contrast screenshots 06 small دانلود بازی Contrast برای PC

 

source دانلود بازی Contrast برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Contrast برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 1:39 | بازدید : 1791 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals PS3-DUPLEX

 

NFS Rivals ps3 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

 

 

موارد اساسی و پایه‌ای بازی، بدون هیچ سورپرایزی، بسیار خوب طراحی شده‌اند. هندلینگ ماشین‌ها دقیق است و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، وزن و سنگینی متفاوت هر ماشین نیز به خوبی احساس می‌شود. دریفت زدن یک عمل کاملا مهارتی و تکنیکی می‌باشد و مانند گذشته فقط کافی نیست عقب ماشین را رو به بیرون بچرخانید، دریفت زدن نیازمند خلاص کردن گاز و تنظیم سرعت، چرخاندن دقیق فرمان و در صورت نیاز کشیدن ترمز دستی می‌باشد. حس سرعت نیز به بهترین نحو القا می‌شود و جلوه‌های بصری نسل بعد و زیبای بازی هم سطح بسیار بالایی دارند.

موتور Frostbite 3 با Rivals، به خوبی قابلیت‌های چندگانه‌ی خود را اثبات کرده است. محیط بازی بسیار فراخ و خوش منظره می‌باشد. کوهستان‌های خشک و لم یزرع جای خود را به جنگل‌های شادابی می‌دهند که درختان بلند آن در اطراف جاده ردیف شده‌اند. مسیرهای حرکت نیز بسیار متنوع هستند و پر از پرش، میانبر و راه‌های انحرافی می‌باشند. شرایط جوی و آب و هوایی، تاثیر قابل توجهی در حس و حال و گیم‌پلی بازی می‌گذارند و شما را به وجد می‌آورند. هیچ چیزی مانند دیدن رعد و برقی مهیب از دور دست در یک جاده‌ی کوهستانی نمی‌باشد. آب و هوای بازی کاملا پویا است، ناگهان متوجه می‌شوید که به ابرهای سیاه و بزرگی  در حال نزدیک شدن هستید و با رسیدن به آن‌ها بارانی شلاقی از آسمان سرازیر می‌شود.

 

بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام سمت قانون رانندگی می‌کنید، گیم‌پلی NFS: Rivals در حول مجموعه چالش‌های مختلفی جریان دارد. برای مثال اگر پلیس باشید، به شما ماموریتی محول می‌شود و شما باید گروهی از مراحل مختلف را بگذرانید. این چالش‌ها، کلید اصلی پیشرفت در بازی و آزاد کردن ماشین‌ها می‌باشند. موضوعی که در مورد چالش‌ها بسیار مهم می‌باشد این است که در هر درجه‌ی سختی چندین چالش مختلف وجود دارد و شما می‌توانید کاری که دوست دارید را انجام دهید. می‌توانید به جان مسابقات غیر قانونی بیفتید و رانندگانش را دستگیر کنید و یا اینکه چالش‌های "پاسخ سریع" که باید در زمانی خاص از یک نقطه به نقطه‌ی دیگری بروید، را انجام دهید.  شاید هم دوست داشته باشید در نقش یک پلیس مخفی وارد مسابقات شوید.

 

اگر در نقش یک مسابقه دهنده بازی کنید، ساختار اصلی یکسان است و دقیقا حق انتخاب مشابهی دارید، فقط نام چالش‌ها تفاوت می‌کند. در هر صورت می‌توانید هر جور که دوست دارید چالش‌ها را انجام دهید. می‌توانید دریفت بزنید یا وارد یک مسابقه‌ی عادی شوید و یا اینکه از دست پلیس‌ها فرار کنید. چالش‌های بازی به هیچ وجه جدید نیستند و آن‌ها در نسخه‌های قبلی Need for Speed دیده‌ایم. اما هنگامی که بازیکنان مختلفی را در دنیایی که ساختاری مشابه یک بخش تک نفره دارد، وارد کنید، با هرج و مرجی لذت بخش و هیجان انگیز مواجه می‌شوید که نظیر آن را کمتر دیده‌اید. همانطور که پیشتر اشاره کردم، غیر قابل پیش بینی بودن، عامل بسیار مهمی در Rivals می‌باشد. ممکن است با چهار ماشین هوش مصنوعی مسابقه دهید و از کوهی بالا بروید، در حالی که از سمت مقابل دو ماشین دیگر که درگیر یک مسابقه‌ی دو نفره می‌باشند، ازکنارتان رد می‌شوند. برخلاف نسخه‌های قدیمی، بخش تک نفره ساختاری شسته و رفته و مشخص ندارد، ماشین‌ها در جریانند، جیغ لاستیک‌ها شنیده می‌شود و شما در این هیاهوی بی‌پایان راه خود را باز می‌کنید و اول می‌شوید. اگر در دنیای بازی یکی از دوستان خود را دیدید، فقط یک دکمه از شروع چالشی جدید فاصله دارید. چرا هنگامی که می‌توانید با دوستان خود کل‌کل کنید، وقتتان را صرف شکست دادن هوش مصنوعی بکنید؟

Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نما

 

تصاویری از محیط بازی:

NFS Rivals screenshots 01 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 02 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

NFS Rivals screenshots 03 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 04 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

NFS Rivals screenshots 05 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 NFS Rivals screenshots 06 small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.50 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


Nero 2014 Platinum 15.0.03500 Final + Content Pack مجموعه ابزارهای Nero
یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت 1:38 | بازدید : 24765 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

 

Nero PlatinumNero 2014 Platinum 15.0.03500 Final این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

قابلیت های نرم افزار Nero Platinum:
  • وجود بیش از از 15 عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری
  • سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده
  • امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل
  • نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
  • امکان ویرایش تصاویر، موزیک ها و فیلم ها
  • امکان ضبط صدا
  • قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
  • قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
  • افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل
  • امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی
  • مدیریت آسان تصاویر
  • مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
  • ساخت ایمیج از دیسک ها
  • به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
  • قابلیت شخصی کردن دیسک ها
  • سرعت سنج برای دیسک گردان ها
  • ساخت درایو مجازی
  • ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
  • تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8
 

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 164
|
تعداد امتیازدهندگان : 82
|
مجموع امتیاز : 82


دانلود ۳۰ قسمت دوم سریال قهوه تلخ
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:42 | بازدید : 1458 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

 

دانلود ۳۰ قسمت دوم سریال قهوه تلخ

 

  

ghahve talkh30 60  دانلود ۳۰ قسمت دوم سریال قهوه تلخ

|دانلود سریال قهوه تلخ با لینک مستقیم|

نام سریال : قهوه تلخ

قسمت : ۳۱-۶۰

ژانر : کمدی / خانوادگی

فرمت : ۳gp

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری , سیامک انصاری , محمدرضا هدایتی , سحر جعفری جوزانی و …

خلاصه داستان : داستان با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند …

 

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود ۳۰ قسمت اول سریال قهوه تلخ
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:38 | بازدید : 13943 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود ۳۰ قسمت اول سریال قهوه تلخ

 

  

ghahveietalkh1 30 دانلود 30 قسمت اول سریال قهوه تلخ

 

نام سریال : قهوه تلخ

قسمت : ۱-۳۰

ژانر : کمدی / خانوادگی

فرمت : ۳gp

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری , سیامک انصاری , محمدرضا هدایتی , سحر جعفری جوزانی و …

خلاصه داستان : داستان با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند …

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود مجموعه شش انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:36 | بازدید : 13968 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه شش انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

 |دانلود انیمیشن بن تن-فصل سوم  با لینک مستقیم|

 |دوبله فارسی|

ben10 3 6  دانلود مجموعه شش انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم – مجموعه ۶

قسمت : ۲۱،۲۲،۲۳،۲۴

دوبله فارسی

کیفیت : خوب

فرمت : MP4

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود مجموعه پنجم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:36 | بازدید : 2318 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه پنجم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

 

 |دانلود انیمیشن بن تن-فصل سوم  با لینک مستقیم|

 |دوبله فارسی|

ben10 3 5 دانلود مجموعه پنجم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم – مجموعه ۵

قسمت : ۱۷،۱۸،۱۹،۲۰

دوبله فارسی

کیفیت : خوب

فرمت : MP4

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

 

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه چهارم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:34 | بازدید : 4028 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

 |دانلود انیمیشن بن تن-فصل سوم  با لینک مستقیم|

 |دوبله فارسی|

ben10 3 4  دانلود مجموعه چهارم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم – مجموعه ۴

قسمت : ۱۳،۱۴،۱۵،۱۶

دوبله فارسی

کیفیت : خوب

فرمت : MP4

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود مجموعه سوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:33 | بازدید : 13542 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه سوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

  

 |دانلود انیمیشن بن تن-فصل سوم  با لینک مستقیم|

 |دوبله فارسی|

 |قسمت ۹-۱۰-۱۱-۱۲|

ben10 3 3  دانلود مجموعه سوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم

قسمت : ۹،۱۰،۱۱،۱۲

دوبله فارسی

کیفیت : خوب

فرمت : MP4

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود مجموعه دوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:31 | بازدید : 13557 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود مجموعه دوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

 

 

ben10 3 1  دانلود مجموعه دوم انیمیشن بن ۱۰ فصل سوم دوبله فارسی

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم

قسمت : ۵،۶،۷،۸

دوبله فارسی

فرمت : ۳gp

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود دوبله فارسی فصل سوم انیمیشن بن ۱۰ مجموعه اول
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:27 | بازدید : 1812 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود دوبله فارسی فصل سوم انیمیشن بن ۱۰ مجموعه اول

 

ben10 3 1 دانلود دوبله فارسی فصل سوم انیمیشن بن 10 مجموعه اول

 

نام انیمیشن : بن ۱۰

فصل سوم

قسمت : ۱،۲،۳،۴

دوبله فارسی

فرمت : ۳gp

خلاصه داستان : بن تن و دوستانش با نیرویی ویژه ، به جنگ موجودات بدجنس فضایی می رود .

www.movieha2.ir

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود دوبله فارسی کارتون باب اسفنجی
جمعه 24 آبان 1392 ساعت 15:25 | بازدید : 1845 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

 

دانلود دوبله فارسی کارتون باب اسفنجی

 

دانلود دوبله فارسی کارتون باب اسفنجی – The SpongeBob SquarePants

باب اسفنجی شلوار مکعبی The SpongeBob SquarePants


دانلود دوبله فارسی کارتون باب اسفنجی


 
خلاصه داستان: باب اسفنجی شلوار مکعبی (به انگلیسی: The SpongeBob SquarePants Movie) نام انیمیشن سینمایی به کارگردانی (به انگلیسی: Stephen Hillenburg) و (به انگلیسی: Mark Osborne) و محصول مشترک کمپانی‌های نیکل اودئون (به انگلیسی: Nickelodeon Movies) و پارامونت پیکچرز (به انگلیسی: Paramount Pictures) و یونایتد پلانکتون (به انگلیسی: United Plankton Pictures) می‌باشد که از روی سریالی پرطرفدار به همین نام ساخته شده است.

 www.ircartoon.netبه نقل از 

دانلود در ادامه

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


Afsaneh Jomong 3
پنج شنبه 23 آبان 1392 ساعت 15:32 | بازدید : 1801 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود سریال جذاب و بسیار زیبای جومونگ 3 (پادشاه بزرگ خدایان ) با لینک غیر مستقیم ...

دانلود قسمت ویژه
http://www.megaupload.com/?d=5FFPL774

قسمت 1
http://www.megaupload.com/?d=BSYGUEA2

قسمت 2
http://www.megaupload.com/?d=KM10AX8B

قسمت 3
http://www.megaupload.com/?d=3R5DYG9F

قسمت 4
http://www.megaupload.com/?d=KRUD7FIH

قسمت 5
http://www.megaupload.com/?d=5E9BZ3PA

قسمت 6
http://www.megaupload.com/?d=TS8UUHCI

قسمت 7
http://www.megaupload.com/?d=TPV20ACP

قسمت 8
http://www.megaupload.com/?d=XZEPB2IC

قسمت 9
http://www.megaupload.com/?d=SK1G6CA5

قسمت 10
http://www.megaupload.com/?d=NKNE6B0M

قسمت 11
http://www.megaupload.com/?d=FGH38TV2

قسمت 12
http://www.megaupload.com/?d=XKSEJHSO

قسمت 13
http://www.megaupload.com/?d=UCD41ACH

قسمت 14
http://www.megaupload.com/?d=GGTF0K3A

قسمت 15
http://www.megaupload.com/?d=R5ICY3KR

قسمت 16
http://megaupload.com/?d=YO6ZMZS7

قسمت 17
http://www.megaupload.com/?d=KM92BRWG

قسمت 18
http://www.megaupload.com/?d=6PBAH6PD

قسمت 19
http://www.megaupload.com/?d=RVRRBM9H

قسمت جدید سریال جومونگ 3 اضافه شد و بدین ترتیب امکان دانلود 23 قسمت وجود دارد.


قسمت 20
http://rapidshare.com/files/234471985/Princess.Ja.Myung.Go.E20.KOR.090518.HDTV.XviD-Ental.avi.001
http://rapidshare.com/files/234471619/Princess.Ja.Myung.Go.E20.KOR.090518.HDTV.XviD-Ental.avi.002
http://rapidshare.com/files/234473160/Princess.Ja.Myung.Go.E20.KOR.090518.HDTV.XviD-Ental.avi.003
http://rapidshare.com/files/234474263/Princess.Ja.Myung.Go.E20.KOR.090518.HDTV.XviD-Ental.avi.004

-----------------------------

قسمت 21
http://rapidshare.com/files/234834203/Princess.Ja.Myung.Go.E21.KOR.090519.HDTV.XviD-Ental.avi.001
http://rapidshare.com/files/234834036/Princess.Ja.Myung.Go.E21.KOR.090519.HDTV.XviD-ntal.avi.002
http://rapidshare.com/files/234834241/Princess.Ja.Myung.Go.E21.KOR.090519.HDTV.XviD-Ental.avi.003
http://rapidshare.com/files/234833408/Princess.Ja.Myung.Go.E21.KOR.090519.HDTV.XviD-Ental.avi.004

-----------------------------

قسمت 22
http://rapidshare.com/files/237130377/Princess.Ja.Myung.Go.E22.KOR.090525.HDTV.XviD-Ental.avi.001
http://rapidshare.com/files/237130879/Princess.Ja.Myung.Go.E22.KOR.090525.HDTV.XviD-Ental.avi.002
http://rapidshare.com/files/237132844/Princess.Ja.Myung.Go.E22.KOR.090525.HDTV.XviD-Ental.avi.003
http://rapidshare.com/files/237131166/Princess.Ja.Myung.Go.E22.KOR.090525.HDTV.XviD-Ental.avi.004

------------------------------

قسمت 23
http://rapidshare.com/files/237492511/Princess.Ja.Myung.Go.E23.KOR.090526.HDTV.XviD-Ental.avi.001
http://rapidshare.com/files/237490909/Princess.Ja.Myung.Go.E23.KOR.090526.HDTV.XviD-Ental.avi.002
http://rapidshare.com/files/237492747/Princess.Ja.Myung.Go.E23.KOR.090526.HDTV.XviD-Ental.avi.003
http://rapidshare.com/files/237491562/Princess.Ja.Myung.Go.E23.KOR.090526.HDTV.XviD-Ental.avi.004



http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دانلود سریال زیبای جومونگ 3 با کیفیت بالا و حجم کم - لینک مستقیم
پنج شنبه 23 آبان 1392 ساعت 15:26 | بازدید : 27079 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

دانلود سریال زیبای جومونگ 3 با کیفیت بالا و حجم کم - لینک مستقیم

home:www.tataloo-fba.mihanblog.com

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


دانلود کامل سریال دوبله فارسی جواهری در قصر
پنج شنبه 23 آبان 1392 ساعت 14:44 | بازدید : 14025 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )
دانلود کامل سریال دوبله فارسی جواهری در قصر دانلود کامل سریال دوبله فارسی جواهری در قصر پخش شده از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران Info: Artists: Li Young Ee , Ji Jin Hi , Lim Hoo , Lim Hiun Shil Year: 1385 Director: Li Biung Hoo

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3
سه شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:33 | بازدید : 14433 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1.2.3

 

 

Stronghold package

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.
شخصیت‌های بازی:
پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند.
جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند.
در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند.
جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید.
جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید.
جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


بازی حادثه در تهران
سه شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:31 | بازدید : 16547 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

بازی حادثه در تهران

 

 

 

 

 

دانلود بازی جدید و بسیار زیبای حادثه در تهران که به شکار تروریستها  منجر شد

بازی جدید و بسیار زیبای ایرانی با نام حادثه در تهران new-game-pc-hadsey-dar-tehran-2013 که منجر به شکار تروریستها شد!این بازی که توسط بنیاد بازی های ایرانی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با موضوع ترور دانشمندان هسته ای کشور می باشد در این بازی که به صورت سوم شخص می باشد.

 

این بازی در مورد تیم امنیتی ـ‌ اطلاعاتی ایرانی است که به دستگیری تروریست‌های دانشمندان هسته‌ای ایران مبادرت می‌ورزند و تمام بازی در فضای داخلی ایران را بازسازی کرده است.این بازی توسط شرکت اورمزد پارسه تولیدشده است و اکنون به بازار آمده است.بازی حاثه در تهران توسط شرکت اربطان20پویا پخش میشود.

 

 

داستان بازی

 

در این بازی که به صورت اکشن سوم شخص است سرگرد بهداد داخل یک سلول در یک زیرزمین عجیب به هوش می آیاد و از انجا فرار می‌کند.

پس از فرار متوجه می شود که چند تن از دانشمندان هسته‌ای ایران را به شهادت رسانده یا ربوده اند و او را مقصر جلوه داده اند.

در این میان او درگیر ماجرایی پیچیده می‌شود...

 

 

دانلود تریلر  از سایت دانلود بازان

download عکس گرفتن از صفحه گوشی های اندروید با Screenshot It 2.03 دانلود با لینک مستقیم

 

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


سه شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:30 | بازدید : 25036 | نویسنده : منو نشناسی بهتره اره؟ | ( نظرات )

100

100 گيم فوق فشرده فقط 25 مگابايت (100 درصد تست شده )

 

 

دانلود رايگان بيش از 100 بازي  محبوب و بالاترين امتياز ازPC4TRICKS  در يك فايل زيپ فقط 25 مگابايت 

 
 
بازي هاي موجود
1. GTA سان Andrias بسيار فشرده
2. هي: مبارزه با تكامل يافته
3.WWE RAW ضربه نهايي 2010
هالك 4.The
5. طرفدار تكامل فوتبال 2011 بسيار فشرده
6. نداي وظيفه 4 جنگ مدرن بسيار فشرده
7.The خداي پدر دوم بسيار فشرده
8.F.E.A.R پرسئوس قيوميت بسيار فشرده
9.Tekken 3 بسيار فشرده
10.Battlefield ويتنام نسخه كامل فايل ISO
قهرمانان 11.Company: مخالفت جبهه بسيار فشرده
12.Tom كلنسي اسپلينتر سل: دو عامل به شدت فشرده
و 88 بازي بيشتر (بسيار فشرده سازي)

http://topblogger.persiangig.com/image/Rating.gif

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

امتیاز شما راجع به وبلاگ مهمه

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 930
بازدید کل : 2500192
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نکته و... و آدرس mohammadrezas56.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 409
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 157
:: بازدید ماه : 930
:: بازدید سال : 7129
:: بازدید کلی : 2500192